Monday, August 3, 2009

...kOLEkSi PeRiBaDi...



...Halu....thanx kak raja coz sudi komen...okies...di sini ada ar serba cket pics koleksi peribadi...so..bakal2 potential customer(ewah2...) nak buat pilihan ke...mn ar tau ader berkenan ke...hehe...Silakanlah menjamu mata...







....Org ni xreti ar nak bg nama bg setiap rekaan lakaran manik tu...
So kwn2 tgk2 je ar dl ye...
Nnt kita sama2 bg nama setiap corak tu yea..hehe....
Baju ijau yg kat ateh tu, baju raya thn 2007 dolu....
Tp rasanya corak rekaan suka2 tu masih relevan kot..hehe..







Yang purple ni pulok baju kurung konvo...
Simple jek...tapi nice to see kan?








...Tiga berderet yang atas tu...
Comel jgk kan?
Klu yg bertudung tu, lebih comel pakai dgn tudung dimasukkan dlm kolar baju...
baru nampak manik2nya...hehe...
Ni dah kes menunjuk2 ni...terpulang ar ye kwn2 sekelian...
...Selamat membuat pilihan....

















0 comments:

Post a Comment